ssskola

2010-03-22, 14:49:46 / Kategori: Allmänt

heej alla :D idag va det skola, kolla jag kom till skolan sen aa alla va där, sen jag freddy maddi å pontus satt å typ inte gjorde någonting, sen på bilden så *ringde* min mamma mig sen jag kan inte svara för då får dom damp så våran hjandikap lärare tig min mobil jag ba NEEEJ !!! hon ba : joo å nu ska jag säga till din lärare, jag svär jävla surtant :) thaha aa sen så tog hon min mobil sen vi gick på so de va tråkigt vi ska ha prov närsta vecka snacka om några land.Sen åt vi omg maddi va fett konstig hon typ nästan rammla så ajg gick ditt å ba : duuuuu måste hem sen vi gick å käka å hon stack hem :D aa sen ja å freddy å pontus satt å snacka med min mentor marre (a) hon älskar mig (A) :D sen wille kom åå sen vi hade mera lektioner och så.Nu kom jag typ precis hem och såg att alla bomba mig med mess , aa ska plugga nu för ska ha prov pöss  hitta en bild på mig, bjuder :D


Anonym

WOW kattig :):) Grabzz va inte chockade :P Snygg



2010-03-22, 21:24:57



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?