Hela veckan

2010-04-16, 20:00:46 / Kategori: Allmänt

Sulalulullu nu ska jag berätta om hrla veckan :D

Måndag- i måndags så va jag i skolan först, jag va skit trött de tror jag att alla va igelafal.Men efter skolan så gick jag och freddy hem till henne :) vi kolla på ghost wisper (stavning) och sen så åt vi tårta (a) tjockisar :D sen så gick vi till rummet va lite på datan snackade och kollade på filmklipp sen gick ag hem.

Tisdag- Då va det skola först , sen plugg som fan.Asså jag plugga bara den dagen.

Onsdag- Skola ingen innebandy för jag skulle plugga för jag va inte klar ;O.

Torsdag - Skola sen hem, skulle va med älsklingen demi, men jag hade skit ont i foten och ryggen nu jag kan knappt gå. Jag ramlade i skolan :/.

Fredag - Jaaa ska inte göra någonting idag/nu ska ba sitta och ta det lugnt, eller vadå sitta jag kan inte sitta ;O jag lligger och tjockar mig med godis :D snart ska jag dricka :D nej jag sak ringa Daria för hon skulle snacka :).Ha det så bra allihoppa hejdå :)




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?