fuckhing plugg

2010-04-14, 18:04:29 / Kategori: Allmänt

åhh pluggar som fan endå fattar jag inget ;O ahha :D nej men de är ireterande, muin lärare ringde idag nyss uha fett rädd jag blev asso.Hon ba: sandra jag skulle vilja prata med dina föräldrar ?! jag ba: ehmm dom är inte hemma, sen hon ba okej då ringer jag sen , men jag skulle vilja säga att du och din engelska är inte så bra ;'(
sen hon la på ! åhhh jävla engelska, men jag lovar jag ska bli bättre ! haha ,måste ba säga till mamma när hon kommer tss :) igela fal idag har de varit skola och plugg, nu ska jag inte skriva mera utan jag ska plugga, ha det bra alla , pöss utan smink på bilden hahaa :D skratta inte när ni ser bilden okej ? pussss


mickis

hejsan, fin blogg.det är frågestund i bloggen fråga på(: http://mickisochmalin.blogg.se tack (: <3



2010-04-15, 18:17:54



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?