igår å idag :D

2010-03-24, 14:12:12 / Kategori: Allmänt

hejhej bloggen, jag ska snart dra och plugga har värsta provet på fredag, men igela fal.Idag va det växtvärk då är det bara halv dag ! aa så idag gjorde vi inte så mycket men igår, så va typ alla sjuka :O eller inte alla men aa, men typ på lunchen typ satt jag å linn och åt sen kommer tobbe och martin sen typ tobbe börjar dricka salt :O asså fett dum seriöst och sen han drack mer :).Thahah seriöst fett dum man kan dö :O :O
men igela fal sen det hände inte så roligt mer, eller jo men igelafal, ska dra nu , nu kommer det lite bilder pöss

uhlalallalaa vad händer här :O

linn <3

en sak jag gjorde :)


linn

hahah, skönaste bilden på mig och bävern asså :P<3



2010-03-29, 23:46:43

sandra

hahaha jag vet :D <3



2010-03-31, 10:52:52 URL: http://miljkovic.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?