fredrica & skridskor

2010-01-29, 16:57:59 / Kategori: Allmänt

hejhej bloggen ;)
ska berätta lite om min dag :) idag så hare varit skola men det mesta va jue skridskor åkning och såvidare. Men aa jag börja klockan 9.00 typ sen kom jag dit visste inte vart jag skulle komma in men maddi och fredrica hade redan undrat vart jag var :/ men dom palla inte komma ut :/.Ehmm sen så skulle jag sätta på mig skridskor och så vidare det tog lite tag , sen fixa vi oss sen så åkte jag maddi linn och fredrica ut på isen asså jag svär jag kunde inte åka det va fan skojit att titta på mig jag typ hoppa runt, sen palla inte maddi och fredrica åka mera så jag och linn åkte asså ni skulle sett linn typ drog mig asså det va skit kul sen hon ba slängde in mig i den där saken ( vad heter det nu igen ?) haha men aa sen kom freddy och vi åkte och hade det kul ;) sen åkte jag och freddy hem till mig :) (a) skit kul hihi sen åkte vi till skolan efter ett tag sen när vi kom till skolan så vare mat (euuhh) skit äkligt jävla ärtsoppa ucsh.Men sen va vi uppe satt vid maddi,linn,wille.pontus,martin lala och några fler, sen vare lektion sen sluta vi och jag och freddy drog till mig , sen hade vi skit skoj snacka mycket, juste mina föräldrar har taggit min data :/ lixom om ni inte visste nu e jag på en annan:) sen så ringde hennes mamma och sa typ att hon skulle hem och fixa sig eftersom hon rider ;/ det va jue tråkigt, sen kom hennes mamma faktist för ett tag sen ! aa och nu har jag skit tråkigt funderar på att ringa matilda snart och se vad hon gör men annanrs ska jag inte göra så mycket :) men vad ska ni göra ikväll dåra? men nu ska jag tagga pussar, juste här kommer lite bilder ;) jag älskar dom på bilden asså, har alltid lika kul med er tjejer love :)




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?