fredag

2010-02-26, 20:00:28 / Kategori: Allmänt

heej bloggen ;D förlåt att jag inte skrivit mycket men jag har inte orkat helt enkelt ! menmen i veckan har jag inte gjort något speciellt, eller jo i tisdags så hade vi växtvärk sen jag maddi och linn skulle till freddy :D ahahaah men sen drog vi till maddi och käka sen till freddy men då skulle linn gå, vet inte varför :/ sen så va vi hos freddy typ plugga (A) sen bada vi i hennes spa bad :D hihihii ni vet ju själv att det va några minus grader då, men aa jag och maddi typ hoppa i snön eller vi gick ut 2 gånger, me freddy våga ba en gång :D haaha me sen fixa vi oss sen gick maddi och efter typ en halv timme ringde pappa och ba : aa sandra och börja babbla, sen jag gick hem ! hahaha jaa men idag va det skola, juste maddi älskling fyller år i dag :D grattis igen gumman !!! hihi men aa sen efter skolan , så gick jag hem sen skulle jag och mamma åka t skärholmen och det gjorde vi :D menemn jag har köppt lite saker som det snart kommer bilder på :D mee aa nu ska jag inte göra så mycket mera, puusar :D  köpte 2 jeans från gina :358 båda, sen en tröja, 100 kr från gina och sen en till tröja , 100 kr :D




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?