bio idag

2010-02-13, 21:01:30 / Kategori: Allmänt

heeeej bloggän :) kunnde inte hinna skriva idag ahahh eller jo me jag pallade inte :D ahhaha men igela fal vid klockan 3 så va jag i heron me daria och lana JIPPIE JAG TRÄFFA DOM ! hahah jaja sen vi typ stog i kön i 30 minuter sen gick vi diräkt t bio salen hhaah vi kolla på FARSAN ! den ägde fan, okej så bra varen inte men rolig va den ;) hhaha menmen sen så träffa vi, yosef , felipe och några till , dom va skit tråkiga och jag hatar en av dom ! menemn sen så köpte vi lite på donken sen skulle lana gå och jag och daria gick runt lite, sen vi gick typ upp och satte oss och kolla och snacka fett mycket om (privat) och (privat ) hahha :D sen juste vi åt glass samtidigt som jag inte orka så jag slängde ner den XD sen vare ox några killar som titta på oss och typ följde efter oss hela tiden HAHAh skit synd ! me aa sen gick vi ner t spel halen snacka , ville spela me aa , sen trog vi och jag kom hem för en halvtimme sen :) skit rulig dag asso men nu orak jag inte skriva mera , nu kommer bilder jag värkligen bjuder på pussar och krammar, justre imorgon äre alla hjärtans dag !!! puss :D jag är hon som typ holler i knättt HAHAHA , sen daria i de gröna och sen lana i de rosa ;D


gabbi

fett fula ni e asso, o ni ska föreställa blattar??



2010-03-01, 20:35:33

sandra

asså vad är ditt jävla fucking problem asso? vadå ja är turk nej vafan jag är serb, och vadå fula, du är ful !



2010-03-01, 20:44:07 URL: http://miljkovic.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?