Idag & Igår

2010-04-09, 12:17:21 / Kategori: Allmänt

hejhej bloggen, hela dagen igår va jag med Demi bästavän.Först träffades vi i Tullinge centrum sen åkte vi till huddinge badet :D där hade vi fett skojit Demi typ försökte putta i mig men de va fett kallt ;O sen vi hopa å de va några killar som typ för följde oss dett läskigt :D sen vi bada och allt, sen Demi och jag åkte den där ruselkanan alla små barn ba : :O. Sen gick vi och skulle äta, vi käka pomes och drack redbull (AAA) sen när vi skulle ta pomesen så den där mannen som gör de, han typ lura mig som fan :O hahha men de va roligt, jag och Demmi typ dog av garv. Sen mitt i allt så tappa demi en tand (flåt gumman men va ba tvungen att skriva) sen hon ba gick och fixa allt, sen vi köpte en till pomes, men de va 2 tjejer som härma oss, om va typ 7 år gammla vi ba : åhh tagga !. Seriöst dom härma allt vi gjorde. sen bada vi och hade skit ruliggt, basta som fan oxå :D sen fixa vi oss i en timme, sen åkte vi till stan och titta på bio.Men de va några fett söta killar som stog där med deras mobil tele och tog 100 bilder på oss :D fett läskigt men gulligt.Ni vet flickan från ovan ? asså filmen , jag svär den va fett läskig ;O  men bra, den handlar om en gubbe som älskar att döda flickor sen en flicka berättar hur han har dödat henne och på l sutet alla ;O ja ska inte berätta mer ni får se själva.Sen tagga vi till donken sen tillbaka till tullinge. Jaa idag ska jag träffa matilda och kanske darii :D.Men jag orakar inte skriva mera nu pöss.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?