next david !

2009-09-26, 14:27:04 / Kategori: Allmänt
tjenare bloggen ! kom precis från natasa ! hahah vi har haft det skit kul ju ! igår så va vi ute (bilder kommer) hahah vi ba ställde oss mitt i vägen hahahahahaah ! menmen , sen va vi på svartis :/ sen så när vi skulle hem typ halv nio så väntade vi typ på bussen i 7 timmar :/ haha det va ju kul (neej) menmen . Sen när vi kom hem så satt vi framför datan , sen tog jag typ 100000 bilder på mig, sen kom natasa ba: nu ere min tur hahaha !
ja men , sen va vi på datan lite till ,sen gick vi ner och duscahde (stavning) sen tog vi vatten , och chips och drog upp. Sen när vi kom upp så fixade vi sängen ,sen så vare film dags ,jag svär vi kollade på en skit bra film! hahahaha ingen anning vad den hetter menmen ! sen så det va ju fan läskigt så vi ba neeeej , hahahd et va ju mest jag som blev räddd ,sen natasa med haaha ! , sen så orkade inte vi tiitta mer så vid tre på morgonen så sommnade vi.Sen på morgonen så väkte natasas mamma oss ! vi såg drogade ut hahahahah. Men vi gick ner och åt vafflor mumms ! det va skit gott ,efter vi hade ätit drog vi upp och kollade klart på andra delen , sen kom mamma och pappa och stefan (min lillebrorsa) och hämtade mig, aa och nu sitter jag här och funderar va jag ska ha på mig ikväll ! ska snart dra te duchen , men nu kommer det lite bilder ! puss så länge !







finns mer men jag pallar inte nu puss



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?