helt slut..

2009-10-31, 21:43:02 / Kategori: Allmänt
hejhej bloggen, jag kom precis från bio:n, ska berätta mera om det sen men nu börjar jag med dagen.
Idag så körde vi match mot täby, då vi skulle se vem som kom till final med belebarkaby, och vi vann över täby, sen kom vi till final med belebarkaby, dom vann med 2.0 :( (suck) ja vad ska man göra, sen åkte jag hem, duchade, fixade mig sen skulle vi på bio, vi kollade på en rolig och bra film kom inte ihåg vad den hette men ändå.
Sen så skulle vi bowla men det va typ 100 före oss så det blev ingenting av det.
Sen åkte jag och pappa till donken, och nu är vi hemma ! japp så här såg dagen ut för mig igelafal, jag orkar värkligen inte skriva mera nu, funderar på att gå och lägga mig, är skit trött, ja men jag får vel se, så länge får ni en stor puss



jag saknar dig bästavän..



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?