madelene connysson

2009-11-14, 18:25:41 / Kategori: Allmänt
jag har kännt dig i 11 år nu, det är fett långt vi har haft både bra & dåliga minnen tillsammans, men mest bra minnen, jag orkar inte berätta dom här och nu för då tar det hela bloggen, hihih jag älskar dig maddi och tack för allt och alla gånger du har stöttat mig och alltid funnits dära! det betyder värkligen, du förra året vare fett tungt för mig, men då fanns du som en svävande ängel som just kom till mig för att hjälpa och vara där.Jag vet inte hur jag sak tacka dig, jag vet inte , nu vill jag vara hära för dig i alla lägen så du kan snacka med mig när du vill jag lovar, förlåt för allt dumt jag har gjort för mig, det ongrar jag värkligen, och tack igen gumman.. <3

maddi

naaaw gumman då! love you! <3



2009-11-14, 18:39:35 URL: http://madeleneconnysson.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?