GÅRDAGEN & IDAG

2009-11-15, 18:46:34 / Kategori: Allmänt
heello bloggen, jag har inte kunnat skriva så mycket igår eller jag han inte,för att jag passade min lille brorsha och va lite med anndra, asså jag gick och la mig klockan halv 4 igår, asså min mamma och pappa dom hade ju åkt på någon fest eller va det nu va sen så somnade min lille brorsha som är 1 år, sen så vaknade han och typ inte kunde anndas, asså shit jag visste värligen inte vad jag skulle göra, farmor va där men han ville inte gå till henne, sen så blev han lugn igen, jag ringde mamma som va påväg hem och så fick han prata med henne sen så somnade han, sen kom mamma och pappa. Shit asså jag ville ju bara dö då, men sen blev allt bra.Sen nu idag så vaknade jag fixade mig lite, snackade med demi och maddi och några andra i sms , sen så åkte vi till dansen, det va vel kul där, sen när vi kom hem så duchade jag och sen fixade mig, sen åkte vi till gästerna som jag är hos nu, iförsig det är min kusin, så GRATTTTTTIS KUSIN SOM NU ÄR 5 ÅR ! ! !
men nu ska jag dra, jag orkar inte skria så mycket mera nu så puss på er och demi, :D

matilda <3

Lämna en fråga i min frågestund !

jag kommer att länka till din blogg om du frågar!<3

lycka till :)<3



2009-11-16, 14:19:11 URL: http://ttillaa.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?