F R E D A G

2009-11-20, 15:15:48 / Kategori: Allmänt
heeeello bloggen, förlåt att jag inte har skrivit , men jag har inte kunnat eller hur man nu säger det, under veckan så har det bara varit skolan, och typ gäster, det va fett tråkigt, sen igår så träffade jag demi, vi åkte först till huddinge sen så vare fett fullt där så vi åkte till tumba, köpte lite godis (eller mycket godis) sen åt vi på donken.Hahaha det rpligaste va att vi typ kom försent till bussen nästan, då sprang vi och sen så ba kom det en bil som börja köra på demi, hahaha vi typ dog av garv fast det inte ens va kul.. sen så visste vi inte vilken buss vi skulle ta:) tss fett smarta! sen så när vi kom hem snackade vi sen så hade vi lite kul sen sjusade pappa hem demi. Sen när jag kom hem så gick jag och ducha. Aa det va vel allt som har hänt neej men juste idag så vare ju skola först, så jag gick typ till skolan halv nio sen hade vi tråkiga lektioner, sen lunch åt inget det va så äkligt, sen så skulle vi typ ha film sak, så jag och freddy typ sprang upp för att ta dom bästa platserna, och vi va typ dom som fick dom, HAHA men sen så måste jag säga att filmen va fett bra, lärarna tyckte det va fett lläskigt, sen ville typ alla ha chips mest freddy och martina, så söta ! sen så gick jag hem, maddi och freddy och någtra till gick när jag, aja ddet va vel typ allt nu, ska gå och fixamig snart, kommer inte att träffa någon idag eftersom att jag åker till vesterås eller någonstans i morgon klockan 6 så puuuuuuuuss på er så länge :) här får ni en bild på olli, fick inga bra bilder på demi och mig igår alla blev typ suddiga ! puss


Olli

men sexigt, aja jag är iaf gryyyym på att sticka ;)

right ? ;P'



2009-11-20, 20:08:51

Anonym

hahha jaa olli du e fett grym ! xd



2009-11-20, 20:22:52 URL: http://miljkovic.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?