hitta en rolig sak!

2009-12-30, 03:46:03 / Kategori: Allmänt
Hej jag heter nenad
Jag tror inte på gud, jag tror på ida
men jag avgudar moa
maria suger på matte. natasa och nenad kommer bli tillsammans och jag kommer få en kyss av milan nästa år.

wille tror på jultomten och martina kommer bli modell.

demi kommer vara med i big brother i framtiden!

sandra är utseendefixerad och joel brukar glömma att duscha.

Men nikola gillar att bada naken och matilda har 3 bröst!

eniro kommer bli polis och av misstag döda elin men folk bryr sig mer om att tanja inte kommer till skolan nästa vecka för angelica har kidnappat honom/henne.
Men det gör inte så mycket för julie är snygg!

Gör så här: Bläddra i din kontakt lista och stanna slumpvis! Lycka till

Doki

HAHAHHAHAh wtf ?!:D:D:D <3



2010-01-04, 18:09:06 URL: http://dbeauti.blogg.se/

Ma

Är det jag som har tre bröst? Isånnafall så kan jag konstatera att det är fel. HAHAAH xD



2010-01-06, 12:43:42 URL: http://tottis.wordpress.com

SANDRA

neej det e inte du, jag har itne ditt nummer :/



2010-01-06, 17:12:29

SANDRA

nej det e inte du, jag har itne ens ditt nummer .



2010-01-06, 17:14:41



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?