HAHAH kan ni fatta att jag saknar sverige? :O

2009-12-20, 16:42:13 / Kategori: Allmänt
assa jag e fan dum, men assa jag saknar fan sverige, alla mina vänner och sa. assa jaa, jag kommer fan vara hara en manad till, jag kommer typ ruttna, xd nej men assa det ar vel kul hara, ska typ fira jul och nyar hara, japp jag far vel sta ut, men assa jag skulle typ va med min kusin nagonstans inte vet jag xd;)
haha menmen, nu ska jag beratta lite om vad som hander idag, och att internet e fett seg och typ funkar aldrig, sa om jag inte skriver nagra dager sa vet ni att det ar internet som inte funkar ;) men enda, idag ska jag typ chilla, nej men assa jag vet itne, det ar typ kvall snart, jag vakna halv 2 , sen gick jag typ ner och at lunch/frukost, sen va jag ute lite med nagra, dom e fett trakiga dom ville inte ta kort xd, men dom e sota en da;) sen kom jag hem har varit vid datan ganska lange nu eller typ 1 timme, okej det va inte lange men enda ;) menmen snart ska jag ner och typ inte vet jag va jag ska gora xd menmen, bilderna vill inte ladda upp sig, assa jag far damp ;) aja men nu orkar jag inte skriva mera, pussar till alla ;) saknar manga ;(



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?