det va kul

2009-12-11, 16:53:56 / Kategori: Allmänt
HAHAHH kom inte på någon annan rubrik, men det va skit jkul idag, HHAHAH måste ba berätta.
När jag och demi kom dit,så vare stängt på bio saken xd hhahah vi visste inte va vi skulle göra, och det va lite pinsamt för det va bara vi dära, och klockan va lixom 2 , eller 1 kom inte ihåg, sen så bestämmde vi för att bowla istället, (vet inte hur man stavar) menmen, sen så vare skit kul för demi tappa typ klotet hela tiden, plus att hon tog dom som vägde mest oxå xd, sen så körde bvi lite spel som fanns dära, några skit roliga oxå , menemn, sen så gick vi och åt mmm donken det va skit gottt. sen gick vi på toa saken och tog lite foton, vi hade hänkt jackorna i en toalet sak där man kunde hänga dom, sen kom det en kvinna och ba låste in sig med våra jackor :O
men hon tog inget, sen så åkte vi hem, och nu sk ajag först ladda upp lite bilder, sen ska jag fixa mig och sen dra till innebandyn skit kul :) sen nu orkar jag inte skriva mera, hare så bra puuuuuss







Din lillesyster

Älskar dej söt <3



2009-12-12, 00:40:11

Anonym

demi är 97:a va?<3



2009-12-13, 22:11:18

ERIKA

Hahah fina bilder :) <3



2010-02-03, 18:45:27 URL: http://stockholmbarn.blogg.se/

sandra

hihi tack älskling :) <3



2010-02-03, 18:54:08 URL: http://miljkovic.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?